چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
ایبنا ۱۷ ساله شد

خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) ۱۷ سالگی خود را در هفته کتاب جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خبرگزاری کتاب ایران، اولین خبرگزاری تخصصی در حوزه کتاب است که زیر نظر خانه کتاب و ادبیات ایران فعالیت می کند.

این خبرگزاری در ۲۴ آبان ۱۳۸۵ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را به‌عنوان رسالت اصلی خود در دستور کار دارد.

ایبنا در سرویس‌های مختلف خبری خود علاوه بر گفت‌وگو با چهره‌های شاخص حوزه کتاب و کتابخوانی، تازه‌های نشر را نیز معرفی می کند همچنین به نقد کتاب با حضور منتقدان می‌پردازد.

ایبنای ۱۷ ساله هم‌اکنون در سرویس‌های، مدیریت کتاب، ادبیات، کودک و نوجوان، تاریخ و سیاست، دین و اندیشه، مقاومت، هنر، جهان کتاب، استان‌ها و چند رسانه‌ای جدیدترین اخبار مرتبط با حوزه کتاب را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

خبرگزاری کتاب ایران در رویکرد جدید، توسعه شبکه خبرنگاری را سراسر میهن اسلامی در دستور کار قرار داده است و درحال حاضر این خبرگزاری در ۳۰ استان کشور نماینده فعال دارد و اخبار حوزه کتاب را در سراسر کشور پوشش می‌دهد.

خبرگزاری ایبنا در دوران رشد و شکوفایی خود در تلاش برای اعتلای فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است و این رسالت را با همکاری تیم تحریریه متخصص و حرفه‌ای خود دنبال می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها