دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
برپایی سومین نمایشگاه کتاب استانی در خرم‌آباد

لرستان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان از برگزاری سومین نمایشگاه کتاب خرم‌آباد در سال جاری با حضور ۳۰ ناشر خبر داد.

اعظم روانشاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، با بیان اینکه توسعه فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشران به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی در سبد اقدامات فرهنگی این اداره‌کل قرار دارد از برپایی نمایشگاه کتاب در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۴ مردادماه جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برپا و به مدت یک ماه دایر خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: این نمایشگاه سومین نمایشگاه کتاب استان در سال‌ جاری است و کتاب‌های این نمایشگاه شامل موضوعات علوم قرآنی و مذهبی، روانشناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان‌های خارجه، روانشناسی کودک، داستان‌های کمیک «طنز» است که با تخفیف ۴۰ درصدی به بازدیدکنندگان عرضه‌ خواهد شد. 

روانشاد با اشاره به اینکه این نمایشگاه که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد، برپا می‎‌شود، عنوان کرد: دو هزار عنوان کتاب در ۴۰ هزار جلد در این نمایشگاه برای بازدید عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش‌‎های دیگری از این نمایشگاه کتاب‌های نفیس و آثار مرتبط با دفاع مقدس، شهدا و جانبازان نیز نمایش داده می‌شود، عنوان کرد: مدارکی مانند شناسنامه، کارت ملی شهدا و جانبازان و مدارکی از سردار سلیمانی نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها