سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
برنامه زمانی اجرای تماشاخانه سیار در کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اعلام زمان حضور و اجرای تماشاخانه سیار در شهرهای استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در این برنامه بیش از 8هزار کودک و نوجوان حاضر شوند.

محمدخیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در کرمانشاه، گفت: حضور مراکز سیار در مناطق کم برخوردار و ویژه کودکان و نوجوانان یکی از فعالیت‌هایی است که سالها در مجموعه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دنبال می‌شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر این طرح با یک تیم حرفه‌ای اداره می‌شود و امروز در قالب تماشاخانه سیار در سراسر کشور صورت می‌گیرد که به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ محسوب می‌شود.

زنجانی ادامه داد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از این اجرا از تاریخ 18 تا 21 تیرماه جاری در کرمانشاه انجام می‌شود و 9 اجرا توسط این کاروان در استان کرمانشاه درنظر گرفته شده است و قرار است بیشتر به سمت مناطق محروم توجه شود.

این مسئول یادآور شد: درصدد هستیم با حضور این تماشاخانه لحظات شاد و سرشار از امید به آینده برای کودکان و نوجوانان رقم خورد و پیش‌بینی می‌کنیم در این برنامه بیش از 8هزار کودک و نوجوان حاضر شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: در این برنامه شاهد اجرای زنده تئاتر، قصه‌گویی، پخش فیلم و انیمیشن و بازی و مسابقه خواهیم بود.

وی درخصوص زمان اجرای این تماشاخانه در سطح استان گفت: این تماشاخانه در 18تیرماه جاری از ساعت 10تا12 در محوطه تاریخی بیستون و در همین روز از ساعت 18تا20 در مرکز شهر سرپل ذهاب اجرا خواهد داشت.

زنجانی با بیان اینکه این تماشاخانه در 19تیرماه به شهر کرمانشاه در سه منطقه می‌آید، گفت: در همین تاریخ از ساعت 10تا12 جنب مسجد کرناچی، از ساعت 18تا20 مسکن مهر دولت‌آباد کرمانشاه و از ساعت 21تا23 بوستان زنبق کرمانشاه میزبان تماشاخانه سیار می‌شود.

وی با تاکید براینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به شهرستان‌های روانسر، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی و کنگاور سفر می‌کند، افزود: 20 تیرماه از ساعت 10تا12 پارک مرکزی روانسر، ساعت 18تا 20 جنب مرکز شهر ثلاث باباجانی میزبان این تماشاخانه می‌شود.

تریلر سیار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در 21تیرماه نیز به محوطه تاریخی کنگاور می‌رود و از ساعت 18تا20 به اجرا می‌پردازد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها