شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کمک به مجموعه‌های فرهنگی همکار با ارشاد از محل تبصره 14

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به کمک مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مجموعه‌های فرهنگی از محل تبصره 14 و فصل 5 بودجه گفت: البته نباید نقش شهرداری‌ها را در این زمینه نادیده گرفت.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برنامه‌های خود را با همکاری زیرمجموعه‌ها اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های همکار با وزارت ارشاد و به تبع آن ادارات کل در استان‌ها گسترده و تقریبا هر طیف از مشاغل فرهنگی، هنری و ادبی را شامل می‌شود، اضافه کرد: هم اکنون برنامه‎های فرهنگی ارشاد با مجری‌گری این مجموعه‌ها و نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرا می‌شود.

حسنی اضافه کرد: مجموعه‌های فرهنگی هنری بازوی توانمند حوزه فرهنگ و هنر هستند و باید در خدمت ارتقای سطح  مسائل فرهنگی مردم در تمام زمینه‌ها باشند و برای رفع چالش‌های فرهنگی بیش از پیش تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به کمک مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مجموعه‌های فرهنگی از محل تبصره 14 و فصل 5 بودجه افزود: البته نباید نقش شهرداری‌ها را در این زمینه نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پاسخگوی نیاز عرصه فرهنگ و هنر و ادب نیست، گفت: در همین زمینه با بهره‌گیری از توان شهرداری‌ها برنامه‌های تکلیفی اجرا شده است.

حسنی همچنین به همکاری شهرداری‌های تابعه استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری صورت گرفته امسال چند برنامه مهم به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها