سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
هدیه پیام‌رسان بله به بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب تهران

قائم مقام پیام‌رسان «بله» گفت: پیام‌رسان بانکی بله در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران، به کاربران خود بن کتاب رایگان هدیه می‌کند.

امین تجملیان، قائم مقام پیام‌رسان «بله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره حضور این پیام‌رسان در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد:‌ پیام‌رسان «بله» با توجه به ماهیت پیام‌رسانی و مالی که توامان دارد می‌تواند به بهتر برگزار شدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هر رویداد دیگری در این سطح کمک کند. کانال اطلاع‌رسانی گسترده برای این رویداد در پیام‌رسان بله در نظر گرفته شده که بیش از 20 هزار نفر عضو دارد و روزبه‌روز به تعداد اعضای این کانال اضافه می‌شود.

وی افزود:‌ به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و همراهی با دوست‌داران کتاب به افرادی که در کانال اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب عضو هستند یا به هر طریق دیگری در پیام‌رسان بله در حوزه‌های مرتبط با کتاب مشارکت می‌کنند مشوق‌هایی برای خرید کتاب نیز اهدا می‌کنیم.

تجملیان ادامه داد: در طول ایام نمایشگاه بن‌های کتاب ۱۰۰ هزار تومانی برای خرید کتاب از این نمایشگاه در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بن کتاب رایگان، می‌توانند به کانال «بن کتاب بله» در پیام‌رسان بانکی بله مراجعه کنند.

قائم‌مقام  پیام‌رسان بله گفت: متقاضیان می‌توانند عدد 10 را به شماره 1005882 ارسال کنند تا راهنمایی لازم در مورد این موضوع به آنها  انجام ‌شود. از این طریق در کانال مرتبط در پیام‌رسان بله هم عضو می‌شوند و می‌توانند از اخبار این رویداد با خبر شوند. به نظرم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور است که شاید بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور نیز باشد. امسال هم بعد از سال‌هایی است که به خاطر کرونا محدودیت داشتیم، این رویداد با شکوه‌تر برگزار خواهد شد و امیدواریم در بهتر برگزار شدن این رویداد نقش‌آفرینی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها