پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
معرفی کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» در جلسه علنی مجلس

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» را در مجلس معرفی و مطالعه این کتاب را در شرایط کنونی کشور به مردم به‌ویژه زنان و دختران ایران پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، به‌مناسبت هفته کتاب در جلسه علنی مجلس کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» را سه‌شنبه (۲۴ آبان‌ماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. او مطالعه این کتاب را در شرایط کنونی کشور به مردم به‌ویژه زنان و دختران ایران پیشنهاد کرد.
 
وی عنوان کرد: پویش کتابخوانی با محوریت کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است. این کتاب نه فقط برای ترویج کتابخوانی، بلکه به خاطر شرایط خاص امروز که جامعه ما در حال تجربه آن است، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
 شریعتی نیاسر اظهار کرد: «ستاره‌ها چیدنی نیستند»، ماجرای زنان و دخترانی است که با فرهنگ‌های متفاوت در جغرافیایی خارج از ایران با حقایق تاریخی و اعتقادی، سرنوشت‌های متفاوتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. داستان این کتاب از درگیری‌های سیاسی و تروریستی، راهی به مواجهه بانوان با حقوق زنان باز کرده است؛ ماجرای زنان و دخترانی که با فرهنگ‌های متفاوت در جغرافیایی خارج از ایران با حقایق تاریخی و اعتقادی، سرنوشت‌های متفاوتی برای آن‌ها رقم خورده است.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، با قدردانی از محمدعلی حبیب‌اللهیان؛ نویسنده کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و نشر معارف برای تولید و انتشار این کتاب، گفت: در این اثر اشاره و ارجاع‌های فراوانی به دنیای واقعی اطراف ما وجود دارد که به آن ارزش بسیاری بخشیده است. به همین دلیل خواندن این کتاب را به همه مردم به‌ویژه زنان و دختران سرزمینم توصیه می‌کنم.
 
سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» تا ۲۷ آبان‌ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها