شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
سوگواره عاشوایی «نذر دهم» با حال و هوای فرهنگ مقاومت برگزار می‌شود

از سوی سه مجموعه فعال در حوزه دفاع مقدس اولین سوگواره عاشورایی «نذر دهم» با حال هوای اربعین و فرهنگ مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اولین سوگواره عاشورایی نذر دهم با حمایت سازمان ادبیات و تاریخ، سازمان مشارکت های زنان دفاع مقدس و همچنین کنگره ادبیات مقاومت تهران با هدف  ترویج واحیای اهداف قیام سرور و سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله حسین (ع) با تمرکز برحمایت از حق و مبارزه با باطل از اول صفر سال ۱۴۴۴ هجری قمری (هفتم شهریورماه) آغاز به کار کرده است.
 
محورهای این سوگواره عبارتند از:
عاشورا؛ مقاومت منطقه‌ای، پیروزی جهانی
اربعین؛ سفر از خویشتن، مقصد جهانی
رفتارهای عاشورایی در جهان امروز
 
علاقمدان جهت شرکت در سوگواره عاشورایی «نذر دهم» باید توجه داشته باشند که آثارشان مضمون عاشورایی داشته باشد. همچنین آثار قابل دریافت در این سوگواره شامل این موارد هستند:
*- داستان کوتان
*- داستان کوچک (مینیمال مال)
*- داستانکس (عکس داستانی)
شرکت در این سوگواره ویژه عموم مردم است و شرکت کنندگان همراه با آثارشان می‌بایست مشخصات کامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد‌، شماره تماس و شهر محل اقامت را مشخص کنند. آثار ارسالی در قالب فایل Word به دبیرخانه سوگواره به آدرس دبیرخانه تهران، خ شهید مطهری، نرسیده به سهروردی پلاک ۱۳۰ طبقه ۳ ارسال شوند.
 
دبیران این سوگواره دکتر کوثر دانش (دبیر علمی) و احسان عباسلو (دبیر اجرایی) هستند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با این شماره تماس بگیرید:
۰۹۰۳۷۲۶۶۹۲۹
 
گفتنی است همزمان با برگزاری این سوگواره دوره آموزشی  «نذر دهم» با همکاری «انجمن کوچک نویسان ایران» و خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف جریان سازی این عرصه در حال برگزاری است .  علاقمندان می توانند با اسکن بارکد موجود در پوستر جهت شرکت در دوره اقدام کنند. ضمنا لازم به یادآوری است آثار برگزیدگان در این سوگواره در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها