دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۹
اهداي گسترده كتاب به مناسبت ايام محرم

همزمان با ايام سوگواري سالار شهيدان، اداره‌هاي فرهنگ و ارشاد استان‌هاي اصفهان، همدان و زنجان اقدام به اهداي كتاب در قالب بسته‌هاي فرهنگي به هيات‌هاي عزاداري كرده‌اند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان، همزمان با ماه محرم و ايام سوگواري حضرت اباعبدالله ‌الحسين(ع)، اين اداره کل اقدام به توزيع بسته‌هاي فرهنگي شامل لوح فشرده و کتاب‌هاي عاشورايي در سطح استان كرده است.
همچنين ستاد عاشورائيان فجرآفرين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري اداره ارشاد استان اصفهان، 22 هزار جلد كتاب با موضوعات زندگي و شهادت امام حسين(ع)، تحليل قيام امام حسين(ع)، امام حسين(ع) و قرآن و عبرت‌هاي عاشورا و 2 هزار و 500 لوح فشرده شامل سخنراني با موضوعات شهادت امام حسين(ع)، عدالت اجتماعي، قرآن و پيامبر(ص) در قالب بسته‌هاي فرهنگي را تهيه و توزيع كرده است.

اين بسته‌هاي فرهنگي به مناسبت ايام محرم ميان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان‌هاي استان، ادارات، سازمان‌ها و نهادهاي فرهنگي استان، کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و هيات‌هاي مذهبي اصفهان، مداحان، مبلغان، دانشجويان و دانش‌آموزان توزيع شده است.

توزيع بسته‌هاي فرهنگي در زنجان

اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان به مناسبت ايام سوگواري محرم، بسته‌هاي فرهنگي را ميان مداحان اهل بيت(ع) و روحانيان استان توزيع كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد استان زنجان، بسته‌هاي فرهنگي شامل کتاب، لوح فشرده و نوار کاست با مضمون اشعار، مدايح و نوحه‌هاي خاندان عصمت و طهارت بود كه ميان 600 نفر از مداحان اهل بيت(ع) و روحانيان استان توزيع شد. 

اين اقدام با همكاري اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي زنجان و ستاد عاشورائيان فجرآفرين صورت گرفت.

اهداي 5 هزار جلد کتاب به هيات‌هاي مذهبي همدان

مسوول روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان از اهداي 4 هزار و 800 جلد کتاب مذهبي به هيات‌هاي مذهبي اين استان خبر داد.

اين كتاب‌ها در 25 عنوان و در قالب شعر، موعظه، داستان و زندگي‌نامه و مصيبت‌هاي وارده بر ائمه اطهار(ع) براي اشاعه فرهنگ عاشورايي در جامعه و در دسترس قرار گرفتن کتاب‌هاي مذهبي ميان يک هزار و 400 هيات مذهبي و حسيني و عموم مردم به‌ ويژه جوانان توزيع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها