سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
جایزه جلال در مسیر صعود

غلامرضا طریقی،‌ دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جایزه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از افزایش محسوس مبلغ این جایزه نسبت به دوره‌های پیش خبر داد.

غلامرضا طریقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: مبلغ جایزه برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه جلال آل احمد از 150 میلیون تومان در دوره سیزدهم به 250 میلیون تومان و مبلغ جایزه شایستگان تقدیر نیز از 30 میلیون به 50 میلیون تومان افزایش یافته است. مبلغ جایزه جلال آل احمد در دوره دوازدهم در بخش برگزیدگان 100 میلیون تومان و در بخش شایستگان تقدیر 20 میلیون تومان بوده است.
در چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با پیشنهاد یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و موافقت محمد مهدی اسماعیلی (رئیس هیات امنای جایزه ادبی جلال آل احمد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با افزایش میزان جایزه ها، این رویداد مهم ادبی به مسیر اصلی خود نزدیک تر شود.

دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد افزود: در مراسم اختتامیه این جایزه که در تالار وحدت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، برگزیدگان نهایی چهار بخش اصلی «رمان و داستان بلند»، «داستان کوتاه»، «مستندنگاری و نقد ادبی»، «بهترین ویراستاران» و نیز برگزیدگان بخش«نگاه دیگر» به عنوان بخش ویژه تقدیر می‌شوند.

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، امروز سه‌شنبه (12 بهمن‌ماه) از ساعت 18 الی 20 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها