یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
برگزیدگان جشنواره ادبی «شهری در آسمان» در زنجان تجلیل شدند

با برگزاری مراسم اختتامیه، نفرات برگزیده جشنواره «شهری در آسمان» در دو بخش شعر و داستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، امیر نعمتی در مراسم اختتامیه جشنواره شعر و داستان «شهری در آسمان» گفت: برگزاری جشنواره شعر و داستان در بهمن ماه 99 با رونمایی از پوستر جشنواره و انتشار فراخوان کلید خورد و مهلت دریافت آثار تا 10 فروردین ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه بنا بود مراسم اختتامیه در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شود اما به علت شرایط کرونایی میسر نشد، اضافه کرد: بر همین اساس امروز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه در طی اعلام فراخوان تا پایان مهلت ارسال 326 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اضافه کرد: از این تعداد 276 اثر در قالب شعر و 45 اثر در قالب داستان ارسال شد.

نعمتی با بیان اینکه استقبال خوبی از برگزاری این جشنواره به عمل آمد، تصریح کرد: به دنبال استمرار برگزاری چنین جشنواره‌هایی هستیم.

در این مراسم منتخبین با حضور مسئولان تقدیر شدند، بر همین اساس در بخش شعر ناصر دوستی حائز رتبه اول، لیلا عبدی حائز رتبه دوم، حسن خلجی حائز رتبه سوم و مریم میری و نرگس شمس شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش داستان نیز، لیلا دوستی‌فرد حائز رتبه اول، شاهین نصیری حائز رتبه دوم و زینب شاهی حائز رتبه دوم معرفی شدند.

در ادامه از ناصر ولایی، اسرافیل محمدی، الیاس نظری و منصور کلامی‌‌فرد به عنوان پیشکسوت و از عسل عبدی و زینب نوروزی به عنوان جوان‌ترین شرکت کننده تقدیر شد.
 
ایلیا صفدری از گیلان، مهسا سعادتی، شهلا زاهدی و فاطمه آزادی از زنجان برگزیدگان پویش ادبی تک جمله‌ای «من رأی می‌دهم زیرا...» و عرفان عابدی از اصفهان، پریسا سادات مناجاتی از کرج و مهسا سعادتی از زنجان برگزیدگان مسابقه عکس «رأی اولی‌ها» معرفی شدند.

در این مراسم از برگزیدگان منتخبین هنرواره ملی «روایت جهاد» آقایان امیر رسولی در بخش ادبیات (شعر کلاسیک)، محمدمهدی ولیزاده در بخش طراحی پوستر، فائزه تقی‌لو در بخش گزارش خبری و رسانه و متن حرفه‌ای و حدیث محمودی در بخش ادبیات (داستانک) تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان پویش ادبی تک‌جمله‌ای «من رأی می‌دهم زیرا ...» و مسابقه عکس «رأی اولی‌ها» پس از معرفی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها