یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
منابع کتابخانه مرکزی قم در حال آماده‌سازی است

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از آماده‌سازی منابع کتابخانه مرکزی قم خبر داد.

سجاد عمرانی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم درباره اقدامات صورت گرفته در راستای تامین منابع کتابخانه مرکزی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: در ادامه تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قم، با ورود اولین تجهیزات و قفسه‌ها به کتابخانه با تلاش کتابداران استان قم بیش از 80 درصد منابع کتابخانه آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده منابع کتابخانه مرکزی قم از انبار مبادله استان تامین شده است، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده از 36 هزار نسخه کتاب برای مخزن کتابخانه مرکزی قم 24 هزار نسخه کتاب از انبار مبادله استان تامین شده و با تلاش همکاران سخت‌کوشم 26 هزار نسخه آماده‌ی ارسال به کتابخانه است.
 
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم اضافه کرد: در راستای تامین منابع 7500 نسخه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان سهیمه اولیه و خرید ویژه کتابخانه مرکزی قم تهیه شده است.
 
عمرانی همچنین از اهدا 1700 نسخه از انبار مبادله استان تهران و نیز 1000 نسخه اهدایی از طرف استان‌های دیگر به مجموعه کتابخانه مرکزی قم خبر داد و افزود: 2500 نسخه نیز در پی اجرای پویش اهدای کتاب از سوی سازمان‌ها و نهادهای استان قم نظیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان به کتابخانه مرکزی قم اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها