جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
آموزش گیتار با «آهنگ‌های زیبای ایرانی» به چاپ رسید

کتاب آموزش گیتار با «آهنگ‌های زیبای ایرانی» تالیف فرزاد امیرانی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب آموزش گیتار با «آهنگ‌های زیبای ایرانی» شامل دو بخش «تکنیک‌ها و تمرین‌های ملودیک» و «ملودی‌ها و قطعات» است.
 
برخی از آهنگ‌های این کتاب شامل «گنجشکهای خونه»، «همسفر»، «وطن»، «سفر»، «مهتاب»، «جمعه»، «گارو گارون»، «دریا»، «عاشق شدم من» و «جشن دلتنگی» است. 

امیرانی در پیشگفتار کتابش نوشته است: «آموزش گیتار با آهنگ‌های زیبای ایرانی نخستین مجموعه آموزش گیتار ویژه علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی است. از آن‌جا که بهتر است از سابقه شنیداری علاقه‌مندان به فراگیری گیتار جهت ایجاد انگیزه در آن‌ها بهره جست، بر آن شدم تا با انتخاب ملودی‌ها و آهنگ‌های آشنای ایرانی، هنرجویان ایرانی را با تکنیک‌ها و مهارت‌های گیتار نوازی آشنا کنم.» 

نخستین اثر امیرانی، ترجمه کتاب «روش آموزش گیتار خوان مارتین» بوده است. از این نوازنده تاکنون کتاب‌هایی مانند «6 قطعه تک‌نوازی گیتار پاپ»، «خودآموز گیتار فلامنکو(1) و (2)»، «روش آموزش گیتار خوان مارتین»، «گیتار فلامنکو پاکو سرانو» و «50 قطعه طبقه‌بندی گیتار کلاسیک» به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش گیتار با «آهنگ‌های زیبای ایرانی» در 110 صفحه همراه یک عدد لوح فشرده با شمارگان یک هزار جلد و با قیمت 14 هزار تومان از سوی نشر گنجینه کتاب نارون منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها