یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
آرزوی جالب یک پسر بچه

کتاب«پسر بچه‌ای که می‌خواست یک ستاره داشته باشد» با نویسندگی و تصویرگری الویر جفرز و ترجمه رضوان خرمیان از سوی انتشارات دانش‌نگار روانه بازار کتاب شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب که یکی از بهترین آثار نویسنده به شمار می‌رود، با بهره گیری از قوه تخیل بالا ماجرایی فانتزی را به ماجرایی قابل باور برای کودکان بدل می کند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:«روزی روزگاری پسر بچه‌ای بود که ستاره‌ها را خیلی دوست داشت.هرشب از اتاق پنجر‌ه‌ اتاقش ستاره‌ها را نگاه می‌کرد و آرزو می‌کرد یکی ازآن‌ها مال خودش باشد. او در خیالش با این ستاره دوست می‌شد و با او قایم باشک بازی می‌کرد...»

الیور جفرز متولد سال 1977 در استرالیاست و تا کنون کتاب‌های زیادی از او به فارسی ترجمه شده که از آن میان می‌توان به آثاری چون«راه برگشت به خانه، گم و پیدا، موشک کاغذی بزرگ و کتاب خوردن باور نکردنی یک پسربچه» اشاره کرد.

مترجم این کتاب یعنی رضوان خرمیان هم متولد سال 1365 است و تاکنون علاوه بر این کتاب ، کتاب‌هایی چون«افسانه‌های ایتالیا، بدن انسان و حیوانات» را ترجمه کرده‌است.

کتاب« پسر بچه‌ای که می خواست یک ستاره داشته باشد» در شمارگان پنجهزار نسخه و قیمت 3‌ هزارو پانصد تومان از سوی انتشارات دانش‌نگار منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها