شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
راه و رسم زندگی کتاب شد

کتاب «راه و رسم» زندگی نوشته محمد سبحانی‌نیا از سوی انتشارات بوستان کتاب راهی بازار نشر شده است. این اثر می‌کوشد با بهره‌گیری از آیات و روایات و همچنین تجربه‌های اندیشمندان، الفبای مهارت‌های زندگی نظیر صداقت، توکل، فروتنی، عفو، مدارا و عدالت‌خواهی را تشریح کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب حاضر که منبع درس اخلاق اسلامی ویژه طلاب و دانشجویان به شمار می‌آید، در 15 فصل به بیان موضوعاتی نظیر توکل بر خدا، قدرشناسی، کرامت و مفهوم حرمت‌ خود،‌ صداقت، عدالت‌محوری، مسوولیت‌پذیری، حق‌گرایی، خردورزی، مهرورزی، عفو و گذشت، مدارا و قاطعیت، خدمت‌رسانی به مردم، تواضع و فروتنی، ارتباط موثر و شرم و حیا می‌پردازد.

در بخشی از این اثر نوشته شده است: «یکی از پرسش‌های انسان‌های متعهد در ادوار تاریخی، چگونه زیستن است. همه خواهان برخورداری از زندگی آرام و موفقیت در آزمون سخت زندگی‌اند. این اثر درصدد پاسخ‌گویی به این سوال جوانان است که در آغاز راه در جست‌وجوی یادگیری فنون و مهارت های زندگی و عبور از فراز و نشیب های افت و خیزهای آنند.»

کتاب راه و رسم زندگی با شمارگان یک هزار نسخه در 320 صفحه و به بهای 56 هزار ريال از سوی انتشارات بوستان کتاب تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط