سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰
کتاب «صد سال آینده، پیش‌بینی قرن بیست‌‌ویکم» نقد می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «صد سال آینده، پیش‌بینی قرن بیست‌ویکم» نوشته «جرج فریدمن» و با ترجمه مشترک محمد زهدی‌گهری و مریم دهقان‌آزاد، پس از تاخیر یک‌هفته‌ای امروز (30 آبان‌ماه) در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «صد سال آینده، پیش‌بینی قرن بیست‌ویکم» نوشته «جرج فریدمن» و با ترجمه مشترک محمد زهدی‌گهری و مریم دهقان‌آزاد که قرار بود 24 آبان‌ماه برگزار شود با تاخیر، سه‌شنبه 30 آبان‌ماه از ساعت 16 در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برپا خواهد شد. 

در این جلسه که با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 7 و خانه جغرافیا برپا می‌شود، محمدمهدی زهدی‌گهری و جمعی از استادان دانشگاه تهران حضور دارند و افزون بر بحث‌های علمی و مرتبط با موضوع کتاب و رشته جغرافیای سیاسی، ابعاد ترجمه کتاب نیز نقد و بررسی می‌شود.
 
محوریت اصلی کتاب «صد سال آینده، پیش‌بینی قرن بیست‌ویکم» مطالعات آینده‌پژوهی و تحلیل مسایل سیاسی است که به پیش‌بینی اوضاع سیاسی و ژئوپلیتیک قرن بیست‌ویکم می‌پردازد. 

این نشست در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) واقع در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان شهید نامجو(گرگان) برگزار می‌شود.

چاپ نخست کتاب «صد سال آینده، پیش‌بینی قرن بیست‌و‌یکم» در 413 صفحه با شمارگان سه‌هزار نسخه و بهای هشت‌ هزار تومان از سوی انتشارات زیتون سبز منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها