شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
ساخت 4 کتابخانه عمومی در روستاهای دهلران

فرماندار دهلران در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: به زودی چهار باب کتابخانه عمومی با هدف دستیابی به سند چشم‌انداز توسعه و مطالعه مفید در روستاهای «دشت عباس»، «عین خوش»، «ذوالفقار» و «وحدت» که جمعیت بالای یک هزار نفر دارند، ساخته می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بهزاد علیزاده در این جلسه که به بررسی سند نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهلران اختصاص یافت، اظهار کرد: 72 هزار جلد کتاب در پنج باب کتابخانه عمومی این شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: بیش از هفت هزار نفر عضو فعال و شش هزار مراجعه‌کننده ماهانه از این کتاب‌ها در موضوع‌های علمی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی استفاده می‌کنند.

رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهلران با بیان این‌که یکی از مشکلات کتابخانه‌های شهر دهلران کمبود فضاست اظهار کرد: سه میلیارد ریال در سال جاری برای تکمیل مجتمع فرهنگی، هنری دهلران اختصاص داده خواهد شد.

علیزاده از شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها خواست برای کمک به بهسازی و نوسازی کتابخانه‌ها و همچنن پرداخت به موقع نیم درصد سهم کتابخانه‌ها اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط