سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
ساخت 3 كتابخانه جديد در شهرستان رودبار

رييس كتابخانه‌هاي شهرستان رودبار از ساخت سه كتابخانه در روستاي «اسكلك» رستم‌آباد و شهرهاي «بره‌سر» و «منجيل» تا پايان سال خبر داد.-

شقايق مرادي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: روستاي اسكلك اكنون كتابخانه كوچكي در ساختمان دهياري دارد كه به صورت مشاركتي اداره مي‌شود.

وي ادامه داد: ‌اين كتابخانه جديد به صورت مستقل براي جمعيت يك هزار و 200 نفري اين روستا احداث مي‌شود.

مرادي با اشاره به مصوبات سفر سوم رييس جمهور به استان گيلان، اظهار كرد: بر اساس اين مصوبه قرار شده است دو كتابخانه در شهر بره‌سر و شهر منجيل ساخته شود.

وي همچنين از پيشرفت فيزيكي 70 درصد كتابخانه رستم‌آباد خبر داد و گفت: ساخت و ساز اين ساختمان اكنون در فاز يك تاسيسات قرار دارد و به زودي بخش گسترده فعاليت‌هاي آن به پايان مي‌رسد.

رييس كتابخانه‌هاي شهرستان رودبار يادآور شد: اين كتابخانه در فضايي به وسعت 700 مترمربع راه‌اندازي مي‌شود و قرار است در مساحتي گسترده به كتابخوانان خدمات ارايه دهد.

به گفته وي، كتابخانه كنوني رستم‌آباد در ساختمان موقتي قرار دارد و پس از اتمام ساخت ساختمان جديد به اين محل نقل مكان مي‌شود.

مرادي توضيح داد: بيش از هشت كتابخانه شامل شش كتابخانه شهري و دو كتابخانه روستايي به بيش از هفت هزار نفر از اعضاي اين كتابخانه‌ها خدمت‌رساني مي‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط