چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
«مباني فوتبال در برزيل» به ميدان كتاب‌هاي ورزشي مي‌آيد

كتاب «مباني فوتبال در برزيل» نوشته «خوزه گونزالس» با ترجمه مسعود اقبالي هفته آينده روانه بازار كتاب مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب مي‌كوشد با بررسي مسايل فوتبال برزيل از جام ‌جهاني 1930 تاكنون، عوامل موفقيت اين كشور در رشته ورزشي فوتبال را بررسي كند. 

اين نوشتار در دو فصل با موضوعات «فلسفه فوتبال برزيل و مقايسه مكاتب» و «اصول تاكتيك» نگارش يافته و به مضاميني نظير «آموزش تاكتيك»، «تركيبات تاكتيك»، «مفاهيم تاكتيك»، «فاكتورهاي پيشرفت فوتبال برزيل»، «مفاهيم فوتبال تهاجمي» و «مفاهيم فوتبال تدافعي» پرداخته است. 

در بخشي از مقدمه مولف عنوان مي‌كند:‌ «فوتبال برزيل تركيبي از سرعت در ضربه زدن، بازي بدون توپ و استفاده صحيح از فضاي موجود است. اهداف اوليه فوتبال برزيل گل زدن است كه حاوي خلاقيت لازم با حركات دفاعي فوق‌العاده مي‌باشد. در فرايند پيشرفت و توسعه فوتبال در برزيل كافي است نگاهي به تاريخ جام‌ جهاني از سال 1930 بيندازيم. موفقيت فوتبال برزيل در گرو برنامه‌ريزي مدون و هدفمند، سرمايه‌گذاري مالي و انساني و مديريت و سازماندهي در ساختار تشكيلاتي آن است.»

نخستين چاپ كتاب«مباني فوتبال در برزيل» با شمارگان 1100 نسخه، 145 صفحه و به بهاي 50000 ريال از سوي انتشارات آواي ظهور به زودي راهي بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط