دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹
نشست «شعرخوانی و نقد» برگزار می‌‌شود

نشستی دیگر از سلسله نشست‌‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم سه ‌شنبه 6 دی، با حضور شاعران و علاقه‌‌مندان این حوزه برگزار می‌‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سلسله جلسات «شعرخوانی و نقد شعر» در یک هفته به شعرخوانی و یک هفته به نقد مجموعه اشعار منتشر شده اختصاص دارند. 

شاعران حاضر در جلسات شعرخوانی به قرائت سروده‌ های خود در قالب‌‌های مختلف می‌‌پردازند و در بخش دیگر جلسه، شعرهای خوانده شده از سوی حاضران در نشست و دیگر شاعران نقد و بررسی می‌‌شود.

این جلسات با حضور حدود 15 تا 20 نفر از شاعران و علاقه‌مندان عرصه شعر در دو حوزه کلاسیک و شعر نو، سه ‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود. 

به گفته فریبا یوسفی، شاعر و دبیر این دوره از سلسله جلسات «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم، سعی می شود در هر جلسه تمامی شاعران به شعرخوانی و ارایه یک نمونه از آثار خود بپردازند و درباره تمامی سروده های قرائت شده بحث و گفت و گو می‌شود. 

در برخی از این نشست‌ها یک شاعر جوان یا پیشکسوت نیز به عنوان مهمان حضور دارد و دیدگاه‌های خود را نسبت به اشعار قرائت شده، بیان می ‌کند. 

نشست «شعرخوانی و نقد شعر» سه‌شنبه 6 دی، از ساعت 30/16 تا 30/18 در سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط