جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
متقاضیان دریافت بن خرید نمایشگاه مجازی کتاب ثبت‌نام کنند/اعلام آخرین مهلت

خلج، آخرین فرصت برای ثبت‌نام در سامانه یارانه اعتباری خرید کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را ساعت 23 شنبه(9 بهمن‌ماه) اعلام کرد.

محمد خلج، مدیر‌ امور اداری و مالی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره فرصت متقاضیان دریافت بن خرید کتاب از نمایشگاه بیان کرد: متقاضیان می‌توانند تا ساعت 23 شنبه(9 بهمن‌ماه) هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای ثبت‌نام در سامانه یارانه اعتباری خرید کتاب که با توجه به درخواست‌های مکرر در دسترس قرار گرفته است، ثبت‌نام کنند.
 
وی افزود: دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی، از امروز جمعه(8 بهمن‌ماه) فرصت داشتند به سامانه یارانه اعتباری خرید کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مراجعه کنند.
  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران؛ «اعتبارخرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند و برای ثبت‌نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می‌شود.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۱۵۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۱۰۰ هزار تومان نیز سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است. سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی نیز ۵۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۲۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۲۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران خواهد بود.
 
هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب یا بن کتاب است و هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت‌نام کننده یا کد ملی خریدار باشد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها