چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
همکاری آژانس ادبی تماس با کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

آثار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با همکاری آژانس ادبی «تماس» به مخاطبان و ناشران عرب زبان معرفی می‌شود.

امیر‌حسین ملاحسین‌آقا؛ مدیر اطلاع‌رسانی آژانس ادبی تماس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) درباره جدید‌ترین فعالیت آژانس ادبی تماس بیان کرد: طی توافق ناشران عرب‌زبان با آژانس ادبی تماس برای ترجمه و چاپ آثار ادبیات فارسی، به‌زودی چند اثر از نویسندگان معاصر در کشورهای مقصد منتشر می‌شود.
 
وی افزود: نویسندگان توانمند ادبیات کودک و نوجوان از‌جمله فرهاد حسن‌زاده می‌توانند بیش از گذشته در جهان عرب معرفی شوند. تعامل ناشران بزرگ ایرانی ازجمله کانون و آژانس‌های ادبی اقدامی مثبت و گام مهمی در تبلیغ و معرفی کیفی آثار ادبیات فارسی است.
 
ملاحسین‌آقا گفت: هم‌زمان با برگزاری سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، براساس توافق صورت گرفته عملیاتی می‌شود و مراسم رونمایی از کتاب‌های منتشر شده با حضور ناشران برگزا خواهد شد.

مدیر اطلاع‌رسانی آژانس ادبی تماس ادامه داد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان موفق شده تا به حال بیش از 100 عنوان کتاب در خارج از کشور منتشر کند. آژانس ادبی تماس نیز سابقه معرفی ده‌ها عنوان کتاب به ناشران خارجی و حضور در بیش از 10 نمایشگاه کتاب خارج از مرزها را در کارنامه‌اش دارد.

ملاحسین‌آقا بیان کرد: از اهداف و کارکردهای آژانس ادبی، می‌توان به معرفی آثار ادبی به ناشران خارج کشور و ایجاد امکان انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین ناشران، حضور در نمایشگاه‌های خارجی و نیز خرید و فروش رایت کتاب اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها