یکشنبه ۸ تیر ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۵
امیر خوراکیان رئیس اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی شد

هیئت‌مدیره انتخابات اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در نخستین جلسه، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نخستین نشست هیئت‌مدیره اتحادیه تولید و نشر محتوا یکشنبه (هشتم تیرماه) برگزار شد، در این جلسه رئیس و نایب‌رئیس و دبیر اتحادیه انتخاب شدند.

در این جلسه امیر خوراکیان به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه، احمد عطارزاده نیاسری به‌عنوان نایب‌رئیس و سعید مشهدی به‌عنوان دبیر اتحادیه، انتخاب شدند.

خوراکیان که در کارنامه خود معاونت مرکز ملی فضای مجازی و ریاست موزه ملک را دارد در این نشست با اشاره به فعالیت این اتحادیه گفت: صاحبان کسب‌وکارهای محتوایی در شرایط ویژه اخیر کشور بسیار خوش درخشیدند و با وجود محدودیت‌ها دوشادوش ملت به صورت خود جوش اقدامات ارزشمندی انجام دادند که جلوه‌هایی شیرین از باور ملی و حضور در صحنه بود.

وی ادامه داد: اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در شرایط کنونی و با توجه به انتخابات و توانمندی بیشتر بنا دارد با تکیه بر سه اصل تحلیل تحولات جهانی در عرصه محتوا، ارزیابی فرصت‌ها و محدودیت‌های کسب‌وکارهای محتوایی در کشور و تعامل راهگشا بین حاکمیت و بخش خصوصی نقش آفرینی بسیار مؤثرتری در عرصه تولید محتوا و توسعه خدمات محتوایی و بطور کلی تکمیل و ارتقا زیست بوم محتوا مبتنی بر ارزش‌های اسلامی ایرانی داشته باشد.

به گزارش ایبنا، انتخابات اتحادیه تولید و نشر محتوا ۲۰ خرداد امسال با ۲۱۵ عضو برگزار شد. ین اتحادیه که براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکلی شده است با نظارت نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد و نتایج زیر براساس تعداد رأی اخذ شده از سوی کاندیداهای هیئت‌مدیره حاصل شد.

بر همین اساس، برگزیدگان هیئت‌مدیره به ترتیب آرا؛ علی محمدپور، احمد عطارزاده نیاسر، امیر خوراکیان، ایمان ملکا، سید یزدان حبیبی، امیر محمدزاده لاجوردی و راضیه هاشمی هستند.

باتوجه به دسته‌بندی کاندیداها در سه دستهٔ پلتفرم‌ها، تولیدکنندگان محتوا و تشکل‌ها و مجامع و نظر به اینکه طبق دستورالعمل انتخابات ۴ کرسی هیئت‌مدیره به صاحبان پلتفرم‌ها، ۲ کرسی به تولیدکنندگان محتوا و ۱ کرسی به تشکل‌ها و مجامع اختصاص پیدا می‌کند. در این اتحادیه بازیگران مختلف حوزه تولید و نشر محتوا چون پیام‌رسان‌ها، وی او دی ها، پلتفرم‌های کتاب دیجیتال، ناشران کتاب صوتی، شرکت‌های هوش مصنوعی، شرکت‌های رسانه‌ای و … حضور دارند.

از حوزه کتاب دیجیتال نیز علی محمدپور و راضیه هاشمی از فعالان حوزه نشر دیجیتال به هیئت‌مدیره راه پیدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها

پربازدیدترین