پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
استقبال نوجوانان شهر تهران از باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها

بیش از 10 هزار نفر از نوجوانان شهر تهران در باشگاه کتابخوانی 100‌تایی‌ها ثبت‌نام کردند، انتخاب و خرید کتاب با سهولت با هدف کمک به حوزه نشر از جمله اهداف این باشگاه است.

عباس باباخانیان؛ مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: بیش از ده هزار نفر از نوجوانان شهر تهران در باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها ثبت‌نام کردند.

وی افزود: نوجوانان و دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 20001837 لینک ثبت نام باشگاه را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت باشگاه (به‌صورت دیجیتال)، از خدمات، تسهیلات و جوایز ارزنده این باشگاه بهره‌مند شوند.
 
باباخانیان با اشاره به مزایای عضویت در این باشگاه، توضیح داد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اهدای کتاب، خرید کتاب‌های مورد نیاز اعضای باشگاه با تخفیف ویژه، حضور در پویش‌ها و مسابقات کتابخوانی،از جمله برنامه‌های باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها ویژه نوجوانان شهر تهران است.
 
وی تاکید کرد: مشارکت در برگزاری پاتوق‌های کتاب، اردوهای مطالعاتی و دیگر فعالیت‌های ترویج کتابخوانی که زیرنظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار می‌شود را می‌توان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این بخش معرفی کرد.
 
باباخانیان ایجاد بستری برای انتخاب و خرید کتاب با سهولت با هدف کمک به حوزه نشر را از دیگر اهداف این باشگاه اعلام کرد و گفت:  عادت دادن دانش آموزان برای مراجعه به کتاب فروشی یا خرید آنلاین کتاب، عادت دادن کودکان و نوجوانان به مطالعه،  کمک به گسترش، تبلیـغ و معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی و  ایجاد بانک اطلاعاتی از نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی در راستای طراحی برنامه‌های خلاق در این باشگاه دنبال می‌شود.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  bk100.farhangsara.irمراجعه کنند یا با شماره 96653462 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها