سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
مسابقه کتابخوانی «به رسم زینب» در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «به رسم زینب» در زنجان برگزار می‌شود.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای برای جامعه ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها ویژه دختران نوجوان افزود: مسابقات بومی و محلی در ۴ رشته ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه، طناب کشی، مارو پله، هولاهوپ، هفت سنگ مهارت همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود.

بازرگان همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک کرامت با شعار محوری حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری جشن ویژه دختران به میزبانی ورزشگاه‌ها خبر داد و افزود: این برنامه‌ با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و در راستای ترویج سیره زندگی حضرت معصومه (س) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی « به رسم زینب» هم از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است، اضافه کرد: منبع این مسابقه کتابخوانی کتاب « من میترا نیستم» است.

بازرگان با اشاره به اینکه شرکت عموم در این مسابقه کتابخوانی آزاد است، افزود: به 72 نفر از برندگان این مسابقه جایزه سفر مشهد مقدس و به 14 نفر هم کمک هزینه سفر به کربلای معلی اعطا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پخش صلوات خاصه در ورزشگاه‌ها و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج سیره زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) در شهرستان‌ها نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه کرامت اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها