چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تخصیص یارانه به خرید‌های حضوری در طرح «سامانه خرید از کتاب‌‌فروشی» ممکن شد

خانه کتاب و ادبیات ایران، امکان تخصیص یارانه به خرید‌های حضوری در قالب طرح «سامانه خرید از کتاب‌فروشی» را به مدت 5 روز فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، علاقه‌مندان می‌توانند از ششم تا دهم اسفندماه ۱۴۰۱ به مدت پنج روز از کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» حضوری کتاب خریداری کنند.
 
کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» همزمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت و تنها کتابفروشانی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که تا پیش از آن، حداقل ۱۰ روز در فروش غیرحضوری «سامانه خرید از کتابفروشی» فعالیت کرده باشند.
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط‌عمومی خانه‌کتاب و ادبیات ایران در این بازه زمانی اعتبار جداگانه‌ای به کتابفروشان عضو اختصاص پیدا خواهد کرد و حداکثر ۳۰درصد این یارانه در بخش حضوری قابل استفاده خواهد بود.
 
در فروش حضوری به هر کدملی ۱۰۰ هزارتومان تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان یارانه اختصاص پیدا خواهد کرد. این یارانه به کسانی که پیش از این در «سامانه خرید از کتابفروشی» همه یا بخشی از یارانه‌های سال جاری را مصرف کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد و خریداران می‌توانند از این یارانه در خرید حضوری یا مجازی استفاده کنند.
 
کتابفروشی‌های سراسر کشور تا بیست‌وسوم بهمن ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند پس از ثبت‌نام در «سامانه خرید از کتابفروشی» کتاب‌های موجود خود را در سامانه بارگذاری کنند و به سامانه «پست کتاب» متصل شوند.
 
مرکز پشتیبانی و پاسخگویی با شماره تماس ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ برای پاسخگویی و راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «سامانه خرید از کتابفروشی» برای کتابفروشان و خریداران در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها