چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
برگزاری کلاس داستان‌نویسی و نقاشی در فرهنگسرای کوثر زیباشهر اصفهان

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگسرای کوثر زیباشهر از اجرای دو برنامه خلاقانه نقاشی و داستان نویسی در این کتابخانه خبر داد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، علی نادری مسئول کتابخانه عمومی فرهنگسرای کوثر زیباشهر اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها با مشارکت ۲۵ دانش آموز دختر و پسر در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال با موضوع داستانکی که از حرف "خ" ده بار در قالب کلمات مختلف استفاده شده باشد، برگزار شد.

در این رقابت به شرکت‌کنندگان ۳۰ دقیقه فرصت داده شد تا داستانک خود را بر روی کاغذ بیاورند، بعد از اتمام این زمان، ازآن‌ها خواسته شد داستانک‌های خود را برای شرکت‌کنندگان، بلندخوانی کنند.
نادری هدف از این مسابقه را کشف استعداد داستان‌نویسی و افزود: تقویت اعتماد به نفس، تحریک قوه خیال بچه‌ها و نشان دادن این موضوع که کسانی که بیشتر کتاب می‌خوانند در سایر کارهایشان نیز بهتر ظاهر شده و موفق ترند از هدف‌های برگزاری این مسابقه بود و بخش جذاب این رقابت داستانک‌های طنزی بود که از سوی تعدادی از بچه‌ها ارائه شد.

وی ادامه داد: مسابقه نقاشی با عنوان قیافه‌های بامزه دیگر برنامه خلاقانه اجرا شده در کتابخانه کوثر زیباشهر بود که با الهام از کتابی با همین عنوان و با حضور تعدادی از اعضای کودک برگزار شد. در این مسابقه شرکت‌کنندگان می‌بایست هر یک از حالات چهره (شاد، غمگین، عصبانی، بدجنس، متعجب و نگران) را نقاشی می‌کردند.

علی نادری گفت: نقاشی فقط کشیدن چند تکه ابر و یک رود و تعدادی رشته کوه  و... نیست و این مسابقه به کودکان نشان می‌دهد، نقاشی خوب، محصول خوب دیدن، دقت در جزئیات و کمی چاشنی خلاقیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها