چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
حضور فعال کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب فرانکفورت/ اهدای بیش از سیزده هزار جلد کتاب به مدارس و مراکز آموزشی و پژوهشی

جدیدترین اخبار از کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی به حضور فعال کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب فرانکفورت با بیش از 200 عنوان کتاب و همچنین اهدای بیش از سیزده هزار جلد کتاب به مدارس و مراکز آموزشی و پژوهشی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) جدیدترین اخبار کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی به شرح زیر ارائه می‌شود.

حضور فعال کتابخانه مجلس در نمایشگاه کتاب فرانکفورت
کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، با ارائه بیش از 200 عنوان کتاب در حوزه نسخه‌های خطی، فهرست‌های خطی، تصحیح متون و غیره در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضوری فعال و ویژه خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین اهداف کتابخانه مجلس برای حضور در نمایشگاه فرانکفورت، ایجاد ارتباط با دیگر کتابخانه‌ها و ناشران جهان است و این نهاد در پی آن است که با انعقاد تفاهمنامه با دیگر کتابخانه‌ها، فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته در کتابخانه مجلس را به جهانیان بشناساند.

شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت که از 8 تا 13 اکتبر برابر با 16 تا 21 مهر ماه سال 1393 در این شهر آلمان برگزار می‌شود.

اهدای کتاب به مدارس و مراکز آموزشی و پژوهشی
همچنین بیش از سیزده هزار جلد کتاب از سوی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در شهریور ماه به مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، مطالعاتی و پژوهشی کشور اهدا شد.

کتاب نقش اساسی و کلیدی در گسترش فرهنگ مطالعه و بالا بردن سواد اطلاعاتی مردم را داراست، به همین منظور کتابخانه مجلس در راستای فرهنگ سازی و افزایش سرانه مطالعه در کشور و همچنین غنی سازی مخازن کتابخانه‌های کشور اقدام به اهدای کتاب به مراکز کتابخانه‌ای کشور کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها