دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵
عمر کوتاه «تو در قاهره خواهی مرد» در بازار کتاب

رمان «تو در قاهره‌ خواهی مرد» نوشته حمیدرضا صدر به چاپ دوم رسید. این در حالی است که نخستین اثر داستانی این نویسنده، حدود سه هفته پش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

صدر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌ گفت: روز گذشته انتشارات زاوش اعلام کرد چاپ نخست رمانم به پایان رسیده و به زودی چاپ دوم آن روانه بازار کتاب می‌شود. البته در نمایشگاه کتاب هم از «تو در قاهره خواهی مرد» استقبال خوبی شد و چاپ دومی شدن این کتاب در کمتر از یک ماه هم خیلی غیرمنتظره نبود. 

وی با اشاره به برگزاری مطلوب بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اضافه کرد: امیدوارم وضعیت فرهنگ و اقتصاد ایران هرسال بهتر از قبل شود. وقتی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم مطلوب نباشد،‌ محصولات فرهنگی نخستین کالا‌هایی هستند که از سبد خرید خانوارها حذف می‌شوند. 

نویسنده «تو در قاهره خواهی مرد» در پاسخ به این پرسش که آیا چاپ دوم این کتاب تغییراتی نسبت به چاپ نخست دارد؟ توضیح داد: چاپ دوم این رمان هم با شمارگان و بهای مشابه چاپ نخست روانه بازار کتاب می‌شود. از نظر محتوایی هم تغییری در متن داستان وجود ندارد. 

نشر زاوش چاپ نخست رمان «تو در قاهره خواهی مرد» نخستین اثر مستند-داستانی حمیدرضا صدر را با یک هزار و 500 نسخه و بهای 12 هزار و 500 تومان منتشر کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط