شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
نخستین جایزه ملی معتمدنژاد در دهمین کنفرانس روابط عمومی

نخستین جایزه ملی معتمدنژاد همزمان با دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با هدف قدردانی و سپاس از یک عمر تلاش و فعالیت‌های علمی استاد مرحوم کاظم معتمدنژاد اعطا می‌شود./

مدیرعامل موسسه کارگزار روابط عمومی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این جایزه برای پاسداشت و زنده نگهداشتن میراث گرانبها و نام نیک استاد کاظم معتمدنژاد در نظر گرفته شده است.

مهدی باقریان افزود:‌ با پیشنهاد دو تن از فعالان حوزه فرهنگی کشور این فکر در ذهن هیات مدیره اتحادیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی شکل گرفت تا به این وسیله از خدمات ارزنده پدر علم ارتباطات نوین ایران قدردانی شود، همچنین بتوانیم مسیر وی را برای شاگردان و دانشجویانش بگسترانیم.

وی با بیان این‌که تاسیس بنیاد پروفسور معتمدنژاد از دیگر برنامه‌هایی است که به زودی دنبال خواهد شد، گفت: در همه جای دنیا بخش خصوصی تولیت و مسوولیت برگزاری جوایز و برنامه‌های فرهنگی را به عهده دارند، به عنوان مثال، جایزه نوبل از سوی یک بنیاد و بخش خصوصی اعطا می‌‌شود که جایزه‌ای ماندگار است.

باقریان با بیان این‌که جایزه ملی متعمدنژاد توسط گروهی تخصصی و علمی اعطا می‌شود، عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در برگزاری این جایزه همه ملاحظات علمی و تحقیقاتی دیده می شود تا چنین آیینی الگو و چراغ راه نسل آینده شود.

وی همچنین به سابقه برگزاری جايزه دکتر حميد نطقي، بنيانگذار روابط عمومي ايران در سال 1383 اشاره کرد و گفت: این جایزه در دو سطح ملی و بین‌المللی پایه‌گذاری شده و تاکنون  به چهار شخصیت برجسته علمی بین‌المللی مانند پروفسور كاظم معتمدنژاد، پدر ارتباطات نوين ايران، پروفسور جيمز گرونيگ، استاد ممتاز روابط عمومي در گروه ارتباطات دانشگاه مريلند كالج پارك آمريكا، پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و پروفسور علی‌اکبر فرهنگی، پدر مدیریت رسانه ایران اعطا شده است.

باقریان با بیان این‌که به زودی شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های جایزه تدوین خواهد شد، ادامه داد: امسال  نخستین‌بار مراسم اهدای جایزه ابتدا در آیین گشایش کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و در سال‌های آینده به طور مجزا در سالروز تولد  پدر ارتباطات نوین ایران برگزار خواهد شد.

دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران روزهای 23 و 24 دیماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط