دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۳
«طناب‌بازي و تناسب اندام» به ياري سلامتي مي‌آيد

«طناب‌بازي و تناسب اندام» عنوان كتاب جديدي است كه آبان ماه امسال از سوي انتشارات حيان به بازار كتاب راه مي‌يابد.

گلاره كاوياني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر افزود:‌ هر روز مي‌توان در مجلات، اخبار و يا سايت‌هاي اينترنتي با وسايل و تجهيزات جديد ورزشي آشنا شد و يا آن‌ها را خريداري كرد، اما با توجه به فضاي محدود خانه‌هاي امروزي، بهتر است از وسيله‌هايي استفاده كنيم كه جاي كم‌تري اشغال مي‌كنند.

وي از طناب به عنوان وسيله‌اي كم‌حجم، كوچك، ارزان و بسيار مفيد براي ورزش كردن نام برد و گفت:‌ اين وسيله مي‌تواند براي حفظ سلامتي و داشتن اندامي مناسب به ما كمك كند و خوب است بدانيد، بسياري از ورزشكاران برجسته جهان مانند محمدعلي كلي، سوگار، مايك تيسون و ... از طناب‌زني به عنوان برنامه اصلي تمرين‌هاي خود استفاده مي‌كردند.

كاوياني اظهار اميدواري كرد: مطالعه اين كتاب و آگاهي از فوايد ورزش طناب‌زني باعث اعتلاي بيش‌تر ورزش در جامعه امروزي كه همواره از فقر حركتي رنج مي‌برند باشد.

تدوينگر كتاب تصريح كرد:‌ اين كتاب، شامل 14 فصل است و دانستني‌هاي طناب‌بازي، ارتباط و اثرات طناب‌زني با ورزش‌هاي ديگر، تمرينات انفرادي با طناب، تمرينات گروهي با كتاب، تمرينات رايج بدنسازي بانوان با استفاده از طناب، برگزاري كلاس‌هاي ورزشي با طناب‌بازي و تمرينات با طناب بلند بخشي از اين سرفصل‌ها هستند.

«طناب‌بازي و تناسب اندام» با شمارگان 5 هزار و 500 نسخه و قيمت 1000 تومان توسط انتشارات «حيان» اوايل پاييز به كتابفروشي‌ها عرضه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط