دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
تازه‌هاي نشر پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي كتاب «انديشه سياسي متفكران اسلامي» را كه به نمايشگاه بيست و سوم نرسيد، همراه با بازچاپ چند اثر ديگر تا چند روز آتي روانه بازار نشر خواهد كرد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «انديشه سياسي متفكران اسلامي» مجموعه مقالاتي است كه به اهتمام محسن مهاجرنيا در سه جلد گرآوري شده است. پيش ‌از اين قرار بود اين اثر براي ارايه در نمايشگاه كتاب تهران منتشر شود كه به دلايلي از حضور در اين عرصه بازماند.

اين كتاب در شمار آثار سياسي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي دسته‌بندي مي‌شود. نخستين جلد اين كتاب «فلسفه سياسي اسلام» نام دارد كه در 504 صفحه گردآوري شده است. جلد دوم با عنوان «فقه سياسي شيعه» در 512 صفحه و مجلد سوم هم با همين عنوان ـ «فقه سياسي شيعه» ـ در 608 صفحه مقالات خود را ارايه مي‌كند.

نخستين چاپ مجموعه سه جلدي «انديشه سياسي متفكران اسلامي» با بهاي 210 هزار ريال تا چند روز آتي روانه بازار نشر خواهد شد.

همچنين سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي همچنين كتاب‌ «شورای نگهبان، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» اثري از فرج الله هدایت‌نیا و محمدهادی کاویانی را به چاپ دوم مي‌رساند.

در بخشي از معرفي اين كتاب آمده است: «در ارتباط با شورای نگهبان، پرسشهای فراوانی از آغاز انقلاب تاکنون مطرح بوده و هست. این پرسش ها، متنو‌ع و متکثرند. بعضی از این پرسش‌ها ناظر به ساختار شورای نگهبان و بعضی دیگر به وظایف این شورا مربوط می‌شوند. از سوی دیگر، این پرسش‌ها از نظر ماهیت با یکدیگر متفاوتند. در این کتاب، مهم‌ترین پرسش‌های حقوقی مربوط به شورای نگهبان، مورد مطالعه قرار می‌گیرد.» 

دومين چاپ كتاب‌ «شورای نگهبان، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» در 192 صفحه، قطع رقعی و بهاي 20000 ريال روانه بازار كتاب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط