یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۴۳
کتاب «نویسندگی با صدای بلند» منتشر شد

«نویسندگی با صدای بلند» به موضوعاتی از جمله اصول و فنون نویسندگی برای رسانه، نگارش متن‌های رادیویی، و مخاطب‌شناسی در این حوزه می‌پردازد.

به گزارش  خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «نویسندگی با صدای بلند» عنوان کتابی است که برای اولین بار توسط انتشارات سروش در سال ۱۴۰۴ منتشر شده‌است. این کتاب توسط یدالله گودرزی به رشته تحریر درآمده‌است.
این کتاب با ارائه راهکارهای متنوع برای نویسندگی در رادیو و رسانه‌های مجازی، می‌تواند منبعی سودمند برای نویسندگان، برنامه‌سازان و بلاگرها باشد. «نویسندگی با صدای بلند» به موضوعاتی از جمله اصول و فنون نویسندگی برای رسانه، نگارش متن‌های رادیویی، و مخاطب‌شناسی در این حوزه می‌پردازد.
یدالله گودرزی در این کتاب، درباره مباحثی چون اهمیت و خاستگاه‌های نوشتن، تفاوت نوشتار رادیو و دیگر رسانه‌ها، شکسته‌گویی و شکسته‌نویسی، فرایند نگارش برای رادیو، شگردهای تاثیرگذاری، گزینش نام، نوشتن برای برنامه، جمله‌بندی، الگوهای تنظیم متن، گرافیک متن، نکاتی برای بهتر نوشتن، نوآوری در نوشتن، تقلید در نویسندگی، نمایش رادیویی، اقتباس در رادیو، کتاب صوتی و اقتباس، داستان در رادیو، طنز و انواع آن، خبر در رادیو، نویسندگی برای فضای مجازی، اینستاگرام، بله، ایتا و تلگرام، هوشواره (هوش مصنوعی)، آیین‌نامه نویسندگی سخن به میان می‌آورد که به لحاظ نو بودن و کم بودن منابع در این زمینه مبحث هوش مصنوعی در این کتاب برای علاقه‌مندان این حوزه نسبتاً جدید و جذاب خواهد بود.
انتشارات سروش این کتاب را در قطع رقعی و در ۱۴۴ صفحه و با قیمت ۲۰۰ هزارتومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

پربازدیدترین

تازه‌ها

پربازدیدها