دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۲
برنامه‌هاي روز بزرگداشت حافظ تشريح شد

برگزاري نمايشگاه نسخ خطي از ديوان حافظ، افتتاح مركز اسناد و كتابخانه ملي فارس و رونمايي ترجمه ديوان حافظ به زبان بوسنيایی از جمله برنامه‌هايي خواهد بود كه از سوي بنياد فارس‌شناسي شيراز به مناسبت بزرگداشت حافظ در روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه(20 و 21 مهر) است._

علي اكبر صفي‌پور مدير عامل بنياد فارس‌شناسي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) درباره برنامه‌هاي روز بزرگداشت حافظ گفت: در روز دوشنبه(20 مهر) نمايشگاهي از نسخ خطي ديوان حافظ و برگزيده اسناد فارس در مركز اسناد و كتابخانه ملي فارسي كه مراسم افتتاحيه آن همان روز برگزار مي‌شود برپا خواهد بود.

وي در ادامه از رونمايي ترجمه ديوان حافظ به زبان بوسني خبر داد اما از ارائه توضيحات بيشتر درباره مترجم آن تا روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتي بنياد فارس‌شناسي براي اعلام جزئيات برنامه‌هاي روز بزرگداشت حافظ خودداري كرد.

صفي‌پور به حضور مسولان كشور و فرهيختگان ادبي در مراسم بزرگداشت حافظ اشاره كرد و افزود: برخي از فرهيختگان خارج از كشور، سفراي كشورهاي اسلامي و كشورهاي بوسني هرزگوين، كرواسي و صربستان نيز در اين مراسم حضور خواهند داشت.

وي در توضيح ادامه مراسم در روز سه‌شنبه(21 مهر) اظهار داشت: نشست علمي با عنوان «حافظ و دغدغه‌هاي انسان امروز» در تالار مركز اسناد و كتابخانه ملي فارس، شعر خواني، عصري با قرآن و مراسم اختتاميه در اين روز برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط