دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
اهدای کتاب به ۶ مدرسه شهرستان اشنویه

آذربایجان‌غربی- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: به‌مناسب میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج)، پایگاه بسیج شهید رسول فرخی کانون استان به ۶ مدرسه شهرستان اشنویه کتاب اهدا کرد.

زهرا آبسوران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: به‌مناسب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، پایگاه بسیج شهید رسول فرخی کانون استان آذربایجان‌غربی به ۶ مدرسه شهرستان اشنویه کتاب اهدا کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: کتاب‌های اهدایی از طریق مجازات‌های جایگزین حبس به تعداد بیش از هزار جلد با موضوعات شعر، داستان، سرگرمی، علمی و مذهبی متناسب با گروه سنی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهیه شده بود.

وی ادامه داد: با حکم‌های صادره در این شهرستان به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال کتاب و سرگرمی برای استفاده کودکان و نوجوانان خریداری و امروز به‌مناسبت نیمه شعبان به این کودکان اهدا شد.

آبسوران ادامه داد: هدیه دادن یک احساس زیبا، شاد برای خود فرد و طرف مقابل ایجاد می‌کند و این موضوع در بین کودکان بیشتر اهمیت دارد و با اهدای کتاب هم می‌توان این حس را در کودکان ایجاد کرد و هم باعث انقال دانایی در بین این قشر شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: فراهم آوردن امکانات فرهنگی برای مناطق محروم، به عنوان یکی از راه‌های اصلی دستیابی به عدالت فرهنگی در آن مناطق، مطرح است و بنابراین این موضوع باید مورد توجه مسئولین فرهنگی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها