پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کتابخانه و موزه معرف فرهنگ و اصالت یک شهر است

هرمزگان - فرماندار حاجی‌آباد گفت: کتابخانه و موزه در یک شهر معرف فرهنگ و اصالت آن شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، علی خرم‌نسب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی حاجی‌آباد (شهری – بخش احمدی) که چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ما باید ساعی باشیم فرهنگ را بومی سازی و مردمی کنیم زیرا کتابخانه و موزه در یک شهر معرف فرهنگ و اصالت آن شهر است.

فرماندار حاجی‌آباد و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در پایان، ضمن تشکر از همه کسانی که در زمینه کتاب، فعالیت دارند، ابراز داشت: در کنار اینکه کتابخانه‌ها رسالت خویش را انجام می‌دهند، کتاب وکتابخوانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود باید سایرین نیز در این راستا همت بیشتری بگذارند تا شاهد روزهای بهتری باشیم.

حجت الاسلام دری امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد نیز، نشانه رشد یک شهر را سرانه مطالعه عنوان کرد و از چهره‌های شاخص به مقام معظم رهبری و حاج قاسم اشاره کرد که مطالعه زیاد و مفید، باعث رشد و بصیرت ایشان شده است.

سرپرست کتابخانه‌های حاجی‌آباد در ادامه ضمن بیان دستور کار جلسه، عملکرد سه ماهه سرپرستی را اعلام کرد و افزود: از مسئولان، سازمان‌ها ارگان‌ها و اداراتی که با کتابخانه‌های عمومی همکاری و تعامل داشتند، قدردانی می‌کنم.

شهرزاد عبدالهی در پایان از حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان و همکاران ستادی تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها