سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
«میاندار؛ زندگی و زمانه شهید حسن عبدالله‌زاده» رونمایی می‌شود

آئین رونمایی مردمی از کتاب «میاندار؛ زندگی و زمانه شهید حسن عبدالله‌زاده» همراه با جشن ولادت سرداران کربلا در هیات مکتب الزهرا با حضور خانواده محترم برگزار می‌شود.

سرویس فرهنگ مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): آیین رونمایی مردمی از کتاب «میاندار؛ زندگی و زمانه شهید حسن عبدالله‌زاده» همراه با جشن ولادت سرداران کربلا در هیات مکتب الزهرا با حضور خانواده محترم برگزار می‌شود.

رونمایی از این کتاب سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۹ و سی دقیقه در حسینیه چهارده معصوم به نشانی خیابان شریعتی، خیابان شهدای ناجا (پلیس)، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بزرگ تهران برپا خواهد شد.

شهید والامقام حسن عبدالله زاده سال ۱۳۶۵ در اهواز به دنیا آمد. او از کودکی عاشق و دلباخته مولای خود حضرت امام حسین علیه السلام بود و در طول سالیان عمر پر برکت خود همواره در مراسمات عزاداری بعنوان میاندار شرکت می جست. به بسیج و بسیجیان عشق می ورزید و بیشتر اوقات خود را با بسیجیان گذرانده و سالها فرمانده پایگاه بسیج محل خود بود.


این شهید دلاور به کشورش ایران، شدیداً علاقه مند بود و شجاعانه در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیز خود حضوری فعال و مستمر داشت و در دفاع از آن کوچکترین تردیدی به دل راه نداده و تا سرحد جان ایستادگی می کرد، بطوریکه یکبار در مقابله با فتنه گران، اغتشاش گران و متجاوزان به حقوق و اموال مردم به شدت مجروح شد اما حکمت و تقدیر الهی بر آن بود که این شهید جان خود را در مقابله با دشمنان اصلی اسلام و کشور از دست دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها