سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
برگزاری کارگاه شعر انقلاب و محفل شعر اسراء در زنجان

زنجان- رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر محافل ادبی با عنوان کارگاه شعر انقلاب و محفل شعر اسراء برگزار می‌شود.

امیر نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی به همت حوزه هنری استان برگزار می‌شود که از جمله آن برگزاری نمایشگاهی از آثار نعمت‌الله صفارزاده است که بصورت خودجوش از وقایع و رویدادهای انقلاب زنجان مستندات تصویری ثبت کرده است.

وی همچنین از برگزاری محافل ادبی با عنوان کارگاه شعر انقلاب و محفل شعر اسراء خبر داد و گفت: پخش فیلم مستند «سرپناه» از شبکه استانی اشراق و اکران فیلم سینمایی «ضد» ویژه فعالین فرهنگی و رسانه‌ای نیز طی دهه فجر اجرایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌هایی از آثار تجسمی عکس و پوستر با موضوع رویدادها و وقایع انقلاب اسلامی در مدارس، برگزاری عصر خاطره «بانگ آزادی» با خاطره‌گویی خانم فریبا سیاری، روایتگری از روزشمار انقلاب زنجان و بازدید از محل شهادت شهدای مسجد ولیعصر (عج) از برنامه‌های جانبی این عصر خاطره خواهد بود.

نعمتی ادامه داد: برگزاری شب خاطره مسجد ولیعصر (عج)، برگزاری همایش «دختران انقلاب» با حضور و روایتگری رضوانه میرزا دباغ، برگزاری نشست هم‌اندیشیِ در خصوص تولیدِ آثارِ مستند با نگاهی به موضوع وقایع و رویدادهای انقلابِ اسلامی در زنجان نیز از سایر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

وی ادامه داد: تولیدِ فیلمِ مستندِ مسجدِ انقلاب اسلامی (دمیریه) به عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی انقلاب اسلامی در زنجان توسط هنرجویان دوره اول مستندسازی شهید آوینی نیز به مناسبت دهه فجر انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط