چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان میزبان نمایشگاه کتاب

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار و کتاب‎‌ها با ۵۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های فرهنگی متعددی اجرا می‌شود که از مهمترین آنها برگزاری نمایشگاه کتاب است.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در زنجان صورت گرفته است که طبق پیش‌بینی، این نمایشگاه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب‌های این نمایشگاه با ارائه تخفیف حدود ۵۰ درصدی عرضه می‌شود و بازدید عموم از آن در دو نوبت صبح و عصر آزاد است.

علی اکبری افزود: همچنین همزمان با دهه فجر ۱۶ فیلم از فیلم‌‎های جشنواره دهه فجر در دو سینمای روشا و سینما بهمن اکران خواهد شد و فروش بلیت نیز از طریق سایت انجام می‌شود.

وی به تهیه مستند از چهره های انقلابی توسط حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این مستند برای نخستین بار در تاریخ زنجان تهیه شد که این اثر از طریق شبکه اشراق پخش خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: به روزرسانی تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان، نشست های تحکیم خانواده، دیدار با ائمه جمعه استان، نشست های بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب در مساجد، اجرای پاتوق گروه های سرود، جشن ها در واحدهای دانش آموزی نیز از سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه فجر است.

علی اکبری گفت: رویداد ملی ایران قوی حضور حداکثری از ۱۰ بهمن ماه تا ۱۰ اسفندماه در هشت محور، برگزاری یادواره شهدا با محوریت مساجد، برپایی میزخدمت، اعزام راهیان نور به مناطق جنگی کشور و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط