سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
نمایشگاه کتاب و مسابقه روایتی درباره انقلاب در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب موضوعی و مسابقه روایتی درباره انقلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ایام الله دهه فجر را فرصتی مغتنمی برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: تامل در این مسیر طی شده، دستاوردها، نقطه ضعف‌ها و نقاط قوت این انقلاب اجتماعی در این فرصت، بیش از پیش ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برای تشریح بیشتر دستاوردهای انقلاب از دستگاه‌های فرهنگی برنامه خواسته شده است تا نسبت به تبیین این موضوع اقدام کنند، افزود: یکی از مراکز مهم مورد توجه برای تبیین دستاوردهای انقلاب مدارس و دانشگاه‌ها هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز شعار جشن‌های انقلاب مردمی برگزار شدن آن است، تصریح کرد: ۱۲، ۲۱ و ۲۲ بهمن را مهم‌ترین مناسبات دهه فجر است که اصرار داریم با حضور پرشور مردم برگزار شود.

وی به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این ایام اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا؛ نواخته شدن زنگ انقلاب، طنین‌انداز شدن بانگ الله‌اکبر، نورافشانی و برگزاری راهپیمایی از برنامه‌هایی است که مطابق سنوات گذشته اجرایی خواهد شد.

ناصر همچنین از برگزاری روایتی از انقلاب ویژه سنین مختلف خبر داد و افزود: طبق هماهنگی این مسابقه در رده دانش‌آموزی در سه مقطع تحصیلی و در بخش دانشجویی به شکل دیگری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برپایی نمایشگاه کتاب ویژه انقلاب، برگزاری شب شعر، جنگ شادی، پخش فیلم سینمایی، مقاله نویسی، اجرای تئاتر ویژه کودک و نوجوان و بزرگ سال،، رونمایی کتاب، کارگاه آموزشی، تجلیل از خانواده‌های شهدای هنرمند و انقلاب، تقدیر از هنرمندان پیشکسوت و فعالان فرهنگی هنری و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در طول دهه فجر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط