چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
«کتاب‌ها سکوت را شکستند» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری طرح «کتاب‌ها سکوت را شکستند» در کتابخانه‌های این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حمیدرضا جعفر خونویی در تشریح جزئیات طرح «کتاب‌ها سکوت را شکستند» گفت: این برنامه همزمان با روز «غزه» و با هدف شکل‌گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتب تاریخی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در غزه شاهد آن هستیم، آشنایی نوجوانان با تحولات تاریخی، به‌ویژه تاریخ معاصر، موجب نگاه دقیق تاریخی به پدیده‌های در حال وقوع خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دعوت از نویسندگان برای حضور در برنامه اشاره کرد و افزود: میهمانان این برنامه، اعضای باشگاه ۱۰۰ تایی‌ها و اعضای فعال کتابخانه‌ها و نوجوانان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه‌ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب‌های تاریخی می‌پردازند.

خونویی در خصوص نحوه برگزاری این طرح گفت: انتخاب قالب و شیوه‌ی اجرای برنامه با توجه به امکانات، اقتضائات و شرایط فرهنگی هر منطقه و با مشارکت و اجرای نوجوانان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

ویژه‌برنامه «کتاب‌ها سکوت را شکستند» ۲۳ تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها