یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
سالن‎های مطالعه ۸و ۹دی در ۲ کتابخانه عمومی گیلان افتتاح شد

گیلان- همزمان با بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در حاشیه راهپیمایی مردم گیلان، سالن‌های مطالعه ۲ کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) و میرزاکوچک جنگلی رشت با عناوین هشت و ۹ دی با حضور جمعی از مسئولان بازگشایی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، همزمان با بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در حاشیه راهپیمایی مردم گیلان سالن مطالعه کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) رشت با عنوان نهم دی افتتاح شد.

همچنین در حاشیه این مراسم رحیم شوقی، شهردار کلانشهر رشت از سوی مسئول کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) رشت به عضویت سراسری کتابخانه های عمومی ایران درآمد.

همزمان با برگزاری این مراسم سالن مطالعه کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت نیز به نام هشتم دی ماه بازگشایی و برای استفاده مخاطبین و اعضای کتابخانه به بهره برداری رسید.

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از نمایشگاه عکس «قاب افتخار» همراه با نمایش تصاویری از حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان گیلان که در مجتمع فرهنگی خانم الانبیا (ص) رشت گشایش یافت از دیگر برنامه های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود.

عملیات بازطراحی و تجهیز و نوسازی کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) و میرزا کوچک جنگلی رشت در پاییز سال جاری (۱۴۰۲) با هدف استاندارد سازی محیط این مراکز فرهنگی و رضایتمندی هرچه بیشتر مخاطبین کتابخانه های عمومی با تقویت و بهسازی سیستم روشنایی، اختصاص میز و صندلی های استاندارد، بهسازی سیستم گرمایش و فضاسازی محیطی مدرن در دستور کار گرفته و همزمان با روز ۹ دی پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها