پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
هدهد سفید از بام ایران به سوی کتابخانه‌های عمومی کشور پرواز کرد

چهارمحال و بختیاری- ضمیمه جلد ۱۷ کتاب هدهد سفید به سردبیری سفیران کوچک کتابخوانی در استان چهارمحال و بختیاری تهیه و تنظیم شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، کتاب «هدهد سفید» اثری است مختص نوجوانان که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توسط تیمی از نویسندگان کمتر آشنای ادبیات و نوجوانان، زیر نظر فریدون عمو زاده‌خلیلی منتشر می‌شود و سردبیران این کتاب مطالب کودکان و نوجوانان را بدون هیچ گونه دخل و تصرفی در کتاب چاپ می‌کنند.


هدهد سفید بیش اینکه یک کتاب باشد هم یک رسانه است و هم به دنبال استعدادیابی نوجوانان. این کتاب، از جلد شانزدهم به سراغ دوستداران کتاب و به قول معروف «کتاب‌باز» های استان‌ها رفت و ضمیمه جلد ۱۶ توسط استان مازندران و جلد ۱۷ این کتاب به سردبیری یگانه آذری، متولد ۱۳۸۶ و عضو کتابخانه شهدای بِن تهیه و تنظیم شد و غزل علی‌بیگی و زهرا مومنی نیز دبیران این ضمیمه‌اند که با همراهی لیلا ابراهیمیان، کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری این ضمیمه پرمحتوا را برای هدهدی‌ها تهیه کردند.

هدهد سفید از بام ایران به سوی کتابخانه‌های عمومی کشور پرواز کرد


این بخش از کتاب با همراهی و همکاری شماری از سفیران کوچک کتابخوانی که از اعضای فعال نوجوان کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری هستند تهیه شده است و شامل بخش‌های متنوعی شامل خاطرات کتابخوانی، شعر و داستان، نمایش‌نامه، معرفی بازی‌های بومی و محلی، گفتگو با یکی از نویسندگان کودک و نوجوانِ این استان، کتابخانه گردی و… می باشد.

هدهد سفید از بام ایران به سوی کتابخانه‌های عمومی کشور پرواز کرد

نوجوانان دوستدار کتاب را به خواندن این کتاب جذاب، متنوع و شیرین دعوت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها