پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
همایش فرهنگی عصر انقلاب برگزار می‌شود

زنجان- مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: همایش فرهنگی عصر انقلاب با موضوع شعر و داستان در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: بحث ترویج مسائل فرهنگی یکی از موضوعات مورد تأکید در حوزه‌های علمیه است.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «کتاب، دروازه‌ای به سوی جهان گسترده و دانش و معرفت است و کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشریت است»، یادآور شد: مطالعه کتاب علاوه بر سلامت جسمی و تقویت حافظه فرد، موجب بهبود کیفیت زندگی نیز می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش تبلیغی طلبه عصر انقلاب در استان گفت: این همایش در موضوعات ضرورت اتصال روحانیت به مردم، رسالت اجتماعی طلبه عصرانقلاب، مرجعیت اجتماعی حوزه و روحانیت، روحانیت، تکیه گاه محرومان و حضور در گلوگاه‌های سرنوشت ساز اجتماعی برگزار می‌شود.

سپهری با اشاره به اینکه این همایش در قالب‌های رقابتی مکتوب شامل مقاله، یادداشت، شعر، خاطره، داستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: از دیگر بخش‌های این همایش شامل تولیدات بصری از جمله فیلم کوتاه، مستند، حلقه فیلم و پادکست است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این همایش تا ۲۰ بهمن امسال است، گفت: این همایش اسفند امسال برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در هر بخش تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به سایر اقدامات فرهنگی حوزه‌های علمیه استان افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه حوزیون و همچنین همکاری در چاپ کتاب شهدای روحانی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط