یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
برگزاری همایش تبدیل مساجد به کانون حفظ قرآن کریم در استان زنجان

زنجان- مدیرعامل موسسه قرآنی معرفت اهل البیت زنجان گفت: همایش تبدیل مساجد به کانون حفظ قرآن کریم در استان زنجان با حضور حافظان و قاریان قرآنی برگزار می‌شود.

‌مسعود اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: آموزشگاه قرآنی معرفت اهل بیت (ع) با هدف تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم، فرهنگ سازی زندگی به سبک قرآنی و تربیت اساتید و فعالان قرآنی در شهر زنجان فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: در این آموزشگاه دوره‌های عمومی و تخصصی قرائت، حفظ و مفاهیم، آموزش قرآنی خردسالان، تفسیر، صرف و نحو، مسابقات قرآنی برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه قرآنی معرفت اهل‌البیت زنجان با اشاره به اینکه هدف از فعالیت این موسسه نهادینه کردن فرهنگ حفظ و قرائت قرآن کریم در بین همه اقشار جامعه، شناسایی علاقمندان به حوزه‌های هنری مرتبط با قرآن کریم ساماندهی و حمایت از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه قرآنی است، اضافه کرد: در همین راستا و با هدف هم افزایی بیشتر با مساجد همایش تبدیل مساجد به کانون حفظ قرآن کریم در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش با حضور مفسر قرآن کریم آیت الله سید محمد حسینی زنجانی برای طلاب و اساتید حوزه در سالن اجتماعات مسجد جامع برگزار می‌شود.

اسماعیلی افزود: از دیگر مدعوین این مراسم ائمه جماعات مساجد و حافظ کل قرآن کریم و استاد حوزه علمیه قم حجت‌الاسلام سید مصطفی رضوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها