چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
نمایشگاه کتاب دامغان برپا شد/ استقبال مردم از رویداد «آینده خواندنی است»

سمنان- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب دامغان با عنوان « آینده خواندنی است» گشایش یافت.

ابراهیم پورتقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، ضمن بیان اینکه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب دامغان با عنوان «آینده خواندنی است» گشایش یافت، تاکید کرد: این نمایشگاه تا سوم آذرماه دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در شهرستان دامغان در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در شهرستان دامغان برپاشده است، افزود: سالن مدیریت بحران شهرستان دامغان، میزبان این رویداد فرهنگی است.

سرپرست ارشاد اسلامی دامغان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب با پنج هزار عنوان کتاب از ساعت هشت صبح الی ۲۲ میزبان علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی است، بیان کرد: برای ترغیب مردم در راستای خرید کتاب در این نمایشگاه تخفیف ۴۰ الی ۶۰ درصدی نیز در نظر گرفته شده است.

پورتقی با بیان اینکه تلاش شده تا در این رویداد فرهنگی از همه سلیقه ها، کتاب در معرض دید مردم قرار گیرد، گفت: هنر، اقتصاد، تاریخ، روانشاسی، عمومی، دینی، کتاب های مذهبی و… در زمره بخش های این نمایشگاه است.

سالن مدیریت بحران در محله پارک جنگلی دانشجو دامغان و در بلوار دانشجو بین میدان کتاب و میدان دانشجو، بوستان دانشجو واقع شده و فاصله آن از مرکز شهر دامغان ۱۲ دقیقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها