شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۸
کارگاه نقد و بررسی موسیقی معاصر ایران با حضور همایون خرم

همايون خرم، عضو شوراي عالي موسيقي و نويسنده، 13 اسفند ماه، در مراسم آغاز به كار «كارگروه موسيقي» باشگاه مهندسان هنرمند، موسيقي معاصر ايران را نقد و بررسي مي‌كند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي موزه دكتر سندوزي، فرزاد قاسم‌زاده، دبیر باشگاه مهندسان هنرمند گفت: این نشست تخصصی و کارگاهی از ساعت 17 تا 19  سه‌شنبه (13 اسفند ماه) با حضور همایون خرم و جمعی از استادان، هنرمندان، دانشگاهیان، پژوهشگران و اعضای باشگاه مهندسان هنرمند برگزار می شود. سخنرانی‌های پژوهشی، میزگرد کارگاهی و نقد و بررسی آثار هنری برخي از اعضای باشگاه، بخش‌هاي اين نشست را تشكيل مي دهد.

وي گفت: همايون خرم، فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه علم و صنعت ایران و از رهبران ارکستر رادیو ایران، در این نشست به بررسی موسیقی ایران در 30 سال گذشته خواهد پرداخت. 

قاسم‌زاده افزود: از آثار مكتوب خرم می‌توان به «رديف اول چپ كوك؛ نواي مهر» كه آوازها، چهار مضراب‌ها، قطعات و تعدادي از آهنگ‌ها در آن آمده است و كتاب در دست انتشار «رديف دوم راست كوك» كه تعدادي از پيش درآمدها، چهارمضراب‌ها و رنگ‌ها مطالب آن را تشكيل مي‌دهد، اشاره کرد .

دبیر باشگاه مهندسان هنرمند افزود: در ادامه این نشست پژوهشی، گروه موسیقی باشگاه مهندسان هنرمند، با حضور مهندس محمدرضا غفاری، پوریا کاکاوند و اردشیر جفره برنامه اجرا خواهد كرد.

علاقه‌مندان می‌توانند براي کسب اطلاعات بیشتر به موزه دكتر سندوزي به نشانی میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان دوازدهم، پلاک 31 یا به نشانی اینترنتی  www.Sondouzi.Irden.com مراجعه كنند یا با شماره‌های 88514122 و 88527041 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها