پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
آغاز پویش و مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خاتون و قوماندان در خراسان شمالی

خراسان شمالی- مدیر اداره کتاب بسیج گفت: پویش و مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خاتون و قوماندان، جدیدترین کتاب مورد تقریظ رهبر فرزانه و حکیم انقلاب آغاز شد.

رضا غلامحسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در بجنورد، ضمن معرفی عنوان کتاب اظهار داشت: پویش و مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب خاتون و قوماندان، جدیدترین کتاب تقریظ‌شده توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب آغاز گردیده است.
 
غلامحسین نژاد بیان کرد: این کتاب اثر مریم قربان‌زاده روایت زندگی ام البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده لشکر فاطمیون است که توسط نشر ستاره‌ها چاپ و منتشر شده است.
 
وی افزود: این پویش به همت مرکز رسانه‌ای شیرازه با همکاری اداره کتاب بسیج برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ketabresan.net و برای خرید کتاب و شرکت در مسابقه کتابخوانی و همچنین اطلاع از کم و کیف کتاب‌ معرفی شده عدد ۶ را به سامانه پیامکی ۹۰۰۰۹۸۲۵ ارسال نمایند.
 
مدیر اداره کتاب بسیج در ادامه افزود: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به‌ویژه فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها و حوزه ها و پایگاه‌های بسیج در سراسرکشور، برای ترویج و تبلیغ کتاب فصل می‌توانند کتب معرفی شده را از طریق شماره ۰۹۰۵۵۵۸۱۸۰۹ با تخفیف مناسب خریداری کنند.
 
غلامحسین نژاد در پایان تصریح کرد: با توجه به عملکرد سازمان بسیج مستضعفین در دوره‌های گذشته در امر ترویج و معرفی کتب فصل بسیج، امیدواریم از این طریق اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی برای عموم مردم تبیین و از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج در تبلیغ و ترویج کتاب فصل بهره‌برداری لازم به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها