شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی دلفان به بهره‌برداری رسید

لرستان - همزمان با آغاز سال تحصیلی بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دلفان، روز شنبه، همزمان با آغاز سال تحصیلی، بخش کودک جدید کتابخانه عمومی شهید نواب صفوی شهرستان دلفان بهره‌برداری شد.
 
میثم زندیه شیرازی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این مراسم با اشاره اهمیت نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در سنین کودکی گفت: اگر فرزندان‌ را از همان دوران نونهالی با کتاب آشنا کنیم، در نتیجه آینده روشنی در انتظارشان است. 
 
 زندیه شیرازی بخش کودک را ظرفیتی موثر در توسعه کتابخوانی کودکان عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه مطالعه در میان کودکان می‌تواند سرمایه‌گذاری بلندمدتی باشد تا جایگاه آینده ایران را در این زمینه رقم زند و علاوه بر نتایج غیر قابل انکاری که به بار می‌آورد ، مایه مباهات باشد.

توسعه و تجهیز بخش‌های کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی لرستان اولویت است
 
وی به روند تجهیز بخش کودک کتابخانه عمومی شهید نواب صفوی اشاره کرد و افزود: توسعه و تجهیز بخش‌های کودک کتابخانه‌های عمومی استان از اولویت‌های کاری حائز اهمیت اداره کل است و به همین منظور برای تجهیز و توسعه بخش کودک  کتابخانه شهید نواب صفوی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
 
سرمایه‌گذاری برای بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ها آینده‌نگری است
 
غلامرضا عبدالهی، معاون فرماندار شهرستان دلفان ضمن قدردانی از توسعه بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی، گفت: سرمایه‌گذاری برای بخش کودک و نوجوان آینده‌نگری است و ما نیز به عنوان نماینده دولت در شهرستان هرگونه همکاری لازم را با این مجموعه برای پیشبرد اهداف آن خواهیم داشت.
 
عبدالهی به پروژه ساخت کتابخانه عمومی شهر نورآباد اشاره کرد و افزود:  توسعه فضای کتابخانه‌ای در سطح شهرستان بسیار ضروری است و این مهم یکی از مطالبات علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است و درباره امید است تسریع لازم از سوی دستگاه مجری صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها