پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
«نیمه‌شب در عمارت» منتشر شد

کتاب «نیمه‌شب در عمارت» به نویسندگی استیون ک. اسمیت با ترجمه سمیرا قاسم‌زاده به کوشش نشر هیرمند منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «نیمه‌شب در عمارت»، جلد پنجم از مجموعه‌معماهای ویرجینیاست. این‌بار گروه نوجوانان کاوشگر به سراغ حیوانات در حال انقراض می‌روند. سام، درک و کیتلین برای دیدن حیوانات کمیاب به یک پارک ملی حفاظت‌شده می‌روند و به شکلی تصادفی با مردی در حال فرار روبه‌رو می‌شوند. مرد هنگام فرار جمله‌ای به سام می‌گوید و گوشی تلفن همراهش را جا می‌گذارد. این جمله و پیام‌های داخل گوشی ماجرای جدیدی را برای نوجوان‌های ماجراجوی داستان رقم می‌زند که تا تهدید، قتل، گروگانگیری و قاچاق نیز پیش می‌رود. این بار هم با ماجراهای درک، سام و کیتلین همراه شوید و از لحظات مهیج و در عین حال شادِ داستان، لذت ببرید.

استیون ک. اسمیت، نویسنده آمریکایی است که در سال ۲۰۱۱ به ویرجینیا نقل مکان کرد و به سرعت شیفته تاریخ این شهر شد. او نویسندگی را با داستان کوتاه و سرودن شعر آغاز کرد و مجموعه‌معماهای ویرجینیا را با الهام از پسرهای خود و شیطنت‌ها و ماجراجویی‌های آنها نوشته است.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
«وقتی شام و کیتلین زیستگاه خرس سیاه را پشت‌سر گذاشتند، فکرکردن درباره‌ی ناهار بدجور سام را اذیت می‌کرد. ساعت نزدیک ده صبح بود، اما او پشیمان شد که چرا موقع صبحانه یک کاسه‌ی دیگر غلات و شیر نخورده بود. اما باز به همین هم راضی بود که لااقل غذای خرس‌های سیاه نشده است.».

کتاب «نیمه‌شب در عمارت» به نویسندگی استیون ک. اسمیت با ترجمه سمیرا قاسم‌زاده در ۱۶۶ صفحه، شمارگان ۲۰۰ نسخه و به بهای ۷۰ هزار تومان به کوشش نشر هیرمند منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها