یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
رمان نوجوان «از اعماق قلبم» منتشر شد

رمان نوجوان «از اعماق قلبم» به قلم شارون ام. دراپر با ترجمه مریم حسن‌زاده عربانی از سوی انتشارات آلاچیق کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ملودی دختری در آستانه نوجوانی است که انرژی، حرکت، آرزو و شور زندگی در وجودش موج می‌زند. با این حال مغزش از افکار و احساساتش پیروی نمی‌کند و امکان ابراز این احساسات را به او نمی‌دهد؛ مثلا او قدرت حرکت‌کردن و تکلم ندارد. او همیشه برای انجام کارهای شخصی به کمک دیگران نیاز دارد تا اینکه روزی تصمیم می‌گیرد به یک اردوی تفریحی برود و یک هفته‌ای را دور از خانواده باشد و تجربه‌های جدید و مهیجی را پشت سر بگذارد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
«کاری از دستم برنمی‌آمد. مجبور بودم اعتراف کنم که احساسم کمی شبیه زمانی بود که هم‌کلاسی‌هایی که فکر می‌کردم با من دوست هستند، مرا در فرودگاه جا گذاشتند. آن‌ها من را به امان خدا ول کرده بودند. خوب، چون حدس می‌زنم خیلی مشکل داشتم. یعنی پذیرش من برای اردوگاه خیلی سخت بود؟ آیا در دو صفحه اول تعداد زیادی سؤال وجود داشت که باید پر می‌شد؟ شاید آن‌ها فقط با گفتن اینکه جاهای خالی پر شده‌اند، می‌خواستند خودشان را راحت کنند.».

رمان نوجوان «از اعماق قلبم» به قلم شارون ام. دراپر با ترجمه مریم حسن‌زاده عربانی در ۲۹۶ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۶۵ هزار تومان از سوی انتشارات آلاچیق کتاب منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها